PROJECTS INDEX
CATEGORIES
						
					- 
					
						  TOKYO RELIFE CLINIC -生きる活力は、再生できる-2025.04ROLESBRANDING / ART DIRECTION / PRODUCE / GRAPHIC / PRODUCT / SPACE / WEB / MOVIE /
- 
					
						  ヤシマ工業26年新卒採用広告2025.04ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC /
- 
					
						  TOKYO RELIFE CLINIC BRAND VISUAL2025.04ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT / SPACE / WEB /
- 
					
						  DDT -やさしいだけじゃないのが、やさしさだ。2025.04ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC /
- 
					
						  建物に、健康寿命を。 ヤシマ工業220年目のリブランディング2025.04ROLESBRANDING / ART DIRECTION / PRODUCE / GRAPHIC / PRODUCT / WEB / MOVIE /
- 
					
						  SWJP TRADING CARD / EC SITE2025.03ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / WEB /
- 
					
						  RAPTURES STUDIO2024.10ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / SPACE /
- 
					
						  修繕会社としてエコを考える。-エコプロ24-2024.10ROLESBRANDING / ART DIRECTION / PRODUCE / GRAPHIC / SPACE /
- 
					
						  ヤシマ工業新パーパス策定 中野駅広告2024.10ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC /
- 
					
						  目黒病院 -地域に根付く医療機関であり続ける-2024.10ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / WEB /
- 
					
						  ヤシマ工業 -220周年記念ブランドブック-2024.09ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC /
- 
					
						  D.LEAGUE:SEPTINI RAPTURES 新ユニフォーム2024.07ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT / MOVIE /
- 
					
						  TENNOZ ART WEEK 20242024.06ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT / SPACE / WEB /
- 
					
						  自由が丘1-29 ART WALL PROJECT2024.04ROLESART DIRECTION / PRODUCE / GRAPHIC / SPACE /
- 
					
						  製本・三方金の技術の転換と進化で、ジュエリーを生み出す挑戦2023.09ROLESBRANDING / ART DIRECTION / PRODUCE / GRAPHIC / PRODUCT / SPACE / WEB / MOVIE /
- 
					
						  interg コーポレートアイデンティティ2023.09ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / WEB /
- 
					
						  TENNOZ ART WEEK 20232023.07ROLESBRANDING / ART DIRECTION / PRODUCE / GRAPHIC / PRODUCT / SPACE / WEB /
- 
					
						  SECCA BOOK2023.07ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC /
- 
					
						  地方創生の新たな試み TAKEHARA ART PROJECT2023.03ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC /
- 
					
						  宇治巨椋園2023.02ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / WEB /
- 
					
						  SONY NETWORK COMMINICATIONS コーポレートリブランディング2023.01ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / WEB / MOVIE /
- 
					
						  5感で楽しむ本格フランススイーツ2022.08ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / SPACE /
- 
					
						  JINS -ウルトラ軽い。ウルトラ快適。-2022.07ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / WEB / MOVIE /
- 
					
						  JINS -その負担を、軽くする。-2022.07ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / WEB /
- 
					
						  書店に訪れる習慣をつくる2022.06ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT / SPACE / WEB /
- 
					
						  働き方も環境もサステナブル 現代の社会課題にフィットした シェアオフィス2021.12ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / SPACE / WEB /
- 
					
						  技術と作業量を集約した ホテルエントランスを飾るアート2021.12ROLESART DIRECTION / GRAPHIC / SPACE /
- 
					
						  国境、世代を超えたJAZZ FESTIVAL2021.12ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / MOVIE /
- 
					
						  身に付けるものを飾るアート2021.11ROLESART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT /
- 
					
						  廃棄される鉄道車両の部品を使用したPARK COFFEE2021.10ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT /
- 
					
						  STUDS -Takahiro Koga-2021.09ROLESART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT / SPACE /
- 
					
						  NOT A HOTEL2021.09ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT /
- 
					
						  LOVE IT ! 日本の朝番組に笑いを2021.03ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT /
- 
					
						  NIBUTANI AINU CRAFT 受け継がれてきた伝統を活かしたモノづくり2021.03ROLESBRANDING / ART DIRECTION / PRODUCT /
- 
					
						  廃棄ワインコルクから生まれる循環 TOKYO CORK PROJECT2021.03ROLESART DIRECTION / PRODUCT /
- 
					
						  PACKAGE DESIGN2021.01ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC /
- 
					
						  一気通貫した再生医療センター2020.11ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / SPACE /
- 
					
						  持ち歩ける、親子の絆「otta.g」2020.09ROLESART DIRECTION / PRODUCT / WEB / MOVIE /
- 
					
						  女性にも男性にもフィットするスキンケアライン2020.09ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT /
- 
					
						  情報を美しく視覚化する2020.09ROLESART DIRECTION / GRAPHIC / WEB / MOVIE /
- 
					
						  Bar PORTE -本物の時間へと誘う扉-2020.07ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / SPACE /
- 
					
						  Package of ikue2020.03ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT /
- 
					
						  ECOALF アパレル業界のアップサイクルを 体現する広告2020.02ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC /
- 
					
						  通信インフラの常識を変える2019.09ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / WEB / MOVIE /
- 
					
						  名古屋のPARCO、LOVE PARCO2019.08ROLESART DIRECTION / GRAPHIC / SPACE /
- 
					
						  仙台七夕まつり 真夏に咲き誇る梅の花2019.07ROLESART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT / SPACE /
- 
					
						  CAMPFIRE -○○を理由に夢を諦めてはいけない。-2019.05ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC /
- 
					
						  KENDRICK LAMARの“黒塗り文書” 社会に議論を巻き起こすための広告表現2019.03ROLESART DIRECTION / GRAPHIC /
- 
					
						  形態を変えずに時代にフィットさせた Newヴィンテージコミュニティ2019.03ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / SPACE /
- 
					
						  産婦人科の既定路線を崩すクライアントの精神2018.08ROLESBRANDING / ART DIRECTION / PRODUCE / GRAPHIC / SPACE / WEB / MOVIE /
- 
					
						  東京・八丈島生まれ、三軒茶屋育ち。ルーツを旅した『浅沼煎餅』2018.07ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT / WEB /
- 
					
						  昔ながらの自由が丘×新しい自由が丘=あんぱん2017.12ROLESART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT / SPACE /
- 
					
						  TRIWINE Package – 新しいワインの楽しみ方-2017.03ROLESBRANDING / ART DIRECTION / GRAPHIC / PRODUCT / WEB /